Bc. Patrícia Cudzišová

Bakalářská práce

Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)

Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)
Abstract:
The subject of the bachelor thesis ''Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)'' is the analysis of how online marketing instruments are being used in the Swiss tourism destination Graubünden (at its cantonal level). The very introduction of the thesis presents a theoretical basis of the topic of tourism destination marketing. Following is an overview …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce ''Marketingová stratégia organizácie destinačného mananažmentu (na príklade destinácie Graubünden)'' je analýza aplikácie nástrojov online marketingu na kantonálnej úrovni švajčiarskej destinácie cestovného ruchu - Graubünden. V úvode práce sú rozobrané teoretické východiská destinačného marketingu ako aj problematika prezentácie spoločností prostredníctvom webovej stránky …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Repík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch