Denisa Vaňková

Master's thesis

Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji

Marketing strategy of a tourist destination in the Pilsen region
Abstract:
Marketingová strategie je jedním z velmi důležitých nástrojů, který turistické destinaci pomáhá budovat konkurenceschopnost a co nejlépe využít potenciál z hlediska turistické nabídky. Zároveň má také výrazný dopad na návštěvnost dané oblasti. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci nacházející se na území Plzeňského kraje. Jedná se o turistickou oblast Český les zahrnující …more
Abstract:
Marketing strategy is one of the very important tools that helps a tourist destination to build competitiveness and make the best use of the potential in terms of tourist offer. At the same time, it also has a significant impact on the attendance of the given area. The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for a destination located in the Pilsen region. It is a tourist area Český les …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2024
  • Supervisor: Petr Janeček
  • Reader: Petr Štumpf

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91479