Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji – Denisa Vaňková
Denisa Vaňková
Master's thesis
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Marketing strategy of a tourist destination in the Pilsen region
Anotácia:
Marketingová strategie je jedním z velmi důležitých nástrojů, který turistické destinaci pomáhá budovat konkurenceschopnost a co nejlépe využít potenciál z hlediska turistické nabídky. Zároveň má také výrazný dopad na návštěvnost dané oblasti. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci nacházející se na území Plzeňského kraje. Jedná se o turistickou oblast Český les zahrnující …viacAbstract:
Marketing strategy is one of the very important tools that helps a tourist destination to build competitiveness and make the best use of the potential in terms of tourist offer. At the same time, it also has a significant impact on the attendance of the given area. The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for a destination located in the Pilsen region. It is a tourist area Český les …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedúci: Petr Janeček
- Oponent: Petr Štumpf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková