Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh – Barbora Hančlová
Barbora Hančlová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh
Marketing analysis of the launch of the new model of SKODA AUTO a. s. on the market
Abstract:
Tato práce je zaměřena na marketingové aktivity společnosti ŠKODA AUTO a.s. v rámci uvedení modelu ŠKODA SCALA na trh. Práce popisuje a charakterizuje marketing, marketingovou analýzu a detailněji popisuje marketingový mix spolu s komunikační politikou. Cílem práce je zjistit, jak efektivně působila marketingová kampaň vozu ŠKODA SCALA na cílový segment zákazníků. Práce navrhuje zlepšení marketingové …moreAbstract:
This thesis is aimed towards marketing activities of SKODA AUTO a.s. regarding to the launch of new SKODA SCALA on market. It’s describing marketing, marketing analysis and detailed marketing mix with the promotional policy. Aim of this thesis is to find out how effective was the marketing campaign of SKODA SCALA car on targeted segment of customers. This study is proposing improvement of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kulhavá, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights