Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost – Bc. Anna Flídrová
Bc. Anna Flídrová
Master's thesis
Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost
Media Image of Czech Television from 2017 to the present
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na mediální obraz České televize od roku 2017 do současnosti. Sledované období analýzy je ohraničeno druhým mandátem generálního ředitele České televize Petra Dvořáka, který bude v říjnu 2023 nahrazen Janem Součkem. K představení mediálního obrazu je použita mediální analýza s využitím obou výzkumných metod, a to kvantitativní analýzy a kvalitativní analýzy. Diplomová práce …moreAbstract:
The thesis focuses on the media image of Czech Television from 2017 to the present. The analysed period is delimited by the second term of General Director of Czech Television, Petr Dvořák, who will be succeeded by Jan Souček in October 2023. To introduce the media image, a media analysis is employed using both quantitative and qualitative methods. The thesis exclusively centers on the reflection in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kjryd/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
The women´s national crisis of “fearing to live”: A comparative study before and after the COVID pandemic of increasing violence against women in Mexico
Ariana Selene Saucedo Alvarado -
Title of the thesis: Are financial aid packages an appropriate solution of European debt crisis? -- German Case study
Eliška Orlická -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Intercultural communication: Expressing irony in political debates
Adéla KOCMÁNKOVÁ -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza krizové komunikace společnosti Future Farming s.r.o.
Lucie Rajalová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček