Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Lucie Vytlačilová
Lucie Vytlačilová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
The Analysis of Customer Satisfaction in Lidl Česká republika v.o.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with an analysis of the customer´s satisfaction in company Lidl Česká republika v.o.s. The theoretical part of the thesis is devoted to literary sources which focus on the retail, customer´s satisfaction, the importance of the brand for customer and marketing research. The theoretical knowledge is applied in the practical part which contains the analysis of customer´s satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYTLAČILOVÁ, Lucie. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/1wcpzr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vytlačilová, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla