Bc. Petra Sedláčková

Master's thesis

Péče o klienty banky jako konkurenční výhoda

Care for the Bank Clients as a Competetive Advantage
Abstract:
Cílem diplomové práce „Péče o klienty banky jako konkurenční výhoda“ je zmapování současného bankovního trhu, porovnání a vývoj bank v přístupu a péči o klienta, analýza důvodů mobility klientů mezi bankami a navržení možných opatření prevence odchodu. V praktické části je proveden průzkum bank pomocí mystery mailingu a mystery callingu. Na základě získaných dat jsou výsledky porovnány s vlastním očekáváním …more
Abstract:
The target of thesis "Care for the Bank Clients as a Competetive Advantage" is charting of a current bank market, comparasion and development of banks in approach and care of a client, analyse of client´s reasons for mobility between banks and proposition of possible precaution of client´s leaving. In the practical part banks are researched using mystery mailing and mystery calling. Based on the received …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Krýsl, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / field:
Economics and Management / Finance