Justýna Lecianová

Bachelor's thesis

Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině

Sensory marketing as a source of competitive advantage in a selected commercial dance group
Abstract:
Bakalářská práce popisuje a zkoumá využití smyslového marketingu ve vybrané skupině. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění smyslového marketingu v komerční taneční skupině a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledku analýzy a marketingového výzkumu budou navrženy doporučení pro efektivnější uplatnění smyslového marketingu v komerční …more
Abstract:
The bachelor thesis describes and explores the use of sensory marketing in a selected group. The aim of the bachelor thesis is to analyze the application of sensory marketing in a commercial dance group and to find out the perception of consumers through a marketing survey. Based on the result of the analysis and marketing research, recommendations for more effective application of sensory marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management