Bc. Dominika Zemanová

Diplomová práce

Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku

Green marketing as a source of competitive advantage in the selected enterprise
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat uplatnění zeleného marketingu ve společnosti Sonnentor a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany českých spotřebitelů. Předmětem zkoumání je určit, jak vnímají zelený marketing ve společnosti Sonnentor čeští spotřebitelé, a na základě výsledků analýzy a marketingového průzkumu navrhnout doporučení pro efektivnější uplatnění zeleného …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the application of green marketing at Sonnentor and to find out its perception by Czech consumers through a marketing survey. The subject of the investigation is to determine how Czech consumers perceive green marketing at Sonnentor, and based on the results of the analysis and marketing research, to propose recommendations for more effective application of green …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku