Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině – Justýna Lecianová
Justýna Lecianová
Bachelor's thesis
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Sensory marketing as a source of competitive advantage in a selected commercial dance group
Abstract:
Bakalářská práce popisuje a zkoumá využití smyslového marketingu ve vybrané skupině. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění smyslového marketingu v komerční taneční skupině a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledku analýzy a marketingového výzkumu budou navrženy doporučení pro efektivnější uplatnění smyslového marketingu v komerční …moreAbstract:
The bachelor thesis describes and explores the use of sensory marketing in a selected group. The aim of the bachelor thesis is to analyze the application of sensory marketing in a commercial dance group and to find out the perception of consumers through a marketing survey. Based on the result of the analysis and marketing research, recommendations for more effective application of sensory marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/uewuw/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LECIANOVÁ, Justýna. \textit{Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1wrf1z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
Veronika DRÁBKOVÁ