Justýna Lecianová

Bakalářská práce

Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině

Sensory marketing as a source of competitive advantage in a selected commercial dance group
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a zkoumá využití smyslového marketingu ve vybrané skupině. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění smyslového marketingu v komerční taneční skupině a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledku analýzy a marketingového výzkumu budou navrženy doporučení pro efektivnější uplatnění smyslového marketingu v komerční …více
Abstract:
The bachelor thesis describes and explores the use of sensory marketing in a selected group. The aim of the bachelor thesis is to analyze the application of sensory marketing in a commercial dance group and to find out the perception of consumers through a marketing survey. Based on the result of the analysis and marketing research, recommendations for more effective application of sensory marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku