Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině – Justýna Lecianová
Justýna Lecianová
Bakalářská práce
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Sensory marketing as a source of competitive advantage in a selected commercial dance group
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a zkoumá využití smyslového marketingu ve vybrané skupině. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění smyslového marketingu v komerční taneční skupině a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jeho vnímání ze strany spotřebitelů. Na základě výsledku analýzy a marketingového výzkumu budou navrženy doporučení pro efektivnější uplatnění smyslového marketingu v komerční …víceAbstract:
The bachelor thesis describes and explores the use of sensory marketing in a selected group. The aim of the bachelor thesis is to analyze the application of sensory marketing in a commercial dance group and to find out the perception of consumers through a marketing survey. Based on the result of the analysis and marketing research, recommendations for more effective application of sensory marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uewuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
Veronika DRÁBKOVÁ