Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools – Bc. Eva Tomášová
Bc. Eva Tomášová
Diplomová práce
Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools
Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce „Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools” pojednává o tématech obsažených v učebnicích anglického jazyka určených pro žáky nižšího stupně víceletých gymnázií. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Část teoretická se zpočátku zabývá charakteristikou povahy žáků nižšího stupně víceletých gymnázií z pedagogického pohledu a pozastavuje …víceAbstract:
Diploma thesis “Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools” deals with subject content present in coursebooks of English for lower-secondary learners. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part opens with the pedagogical characteristics of the nature of lower-secondary learners mentioning also the notion of learners’ motivation …víceKeywords
Anglický jazyk učebnice hodnocení učebnic téma tématický obsah adolescent/náctiletý žák nižšího stupně střední školy výuka angličtiny jako cizího jazyka kultura English language coursebook evaluating coursebooks topic subject content teenager lower-secondary pupil teaching English as a foreign language (EFL) culture
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xxzs2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková