Výuka teoretické informatiky pomocí metody CLIL – Bc. Martin KŮRKA
Bc. Martin KŮRKA
Diplomová práce
Výuka teoretické informatiky pomocí metody CLIL
Teaching theoretical informatics using the CLIL method
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, přípravou a testováním výuky teoretického tématu z informatiky metodou CLIL. Jako téma jsem si vybral kódování a přenos dat v rámci celku data, informace a modelování. Vytvořil jsem 7 výukových lekcí, které obsahují přes 30 aktivit a odpovídají očekávaným výstupům dle nového RVP ZV v oblasti informatika. Každá lekce má jiné obsahové zaměření. Vytvořené materiály …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the design, preparation, and testing of teaching a theoretical topic in computer science using the CLIL method. I have chosen encoding and data transmission as my topic. I have created 7 teaching lessons, which contain over 30 activities and correspond to the expected outcomes according to the new framework curriculum for lower secondary education in the field of computer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václav Šimandl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŮRKA, Martin. Výuka teoretické informatiky pomocí metody CLIL. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-ITsn
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Přímý přenos multimediálních dat mezi zařízeními s OS Android
Martin Cvečko -
ETL procesy - nutný předpoklad kvality dat Business Intelligence
Pavel Novák
Název
Vložil
Vloženo
Práva