Marketingová strategie společnosti Starbucks – Anna Marchevskaia
Anna Marchevskaia
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Starbucks marketing strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti Starbucks. Cílem je na základě vlastního výzkumu zhodnotit marketingovou strategii společnosti. V první kapitole je představena oblast marketingu, pojem, význam vhodné marketingové analýzy a strategie, uvedeny nejpoužívanější mětody. Druhá kapitola je zaměřena na společnost Starbucks, jeji vývoj a postaveni na trhu v současné …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing strategy of Starbucks. The aim is to evaluate the company's marketing strategy based on our own research. The first chapter introduces the area of marketing, the importance of appropriate marketing analysis and strategy, lists the most commonly used methods. The second chapter focuses on Starbucks, its development and market position at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85088
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Veronika Mokrejšová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha