Kamila KUTHEILOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing v bankovnictví

Marketing in banking
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje využívané bankovními institucemi a vyhodnotit jejich účinnost v souvislosti s poptávkou po bankovních produktech. Zhodnotit, jakých nástrojů by bankovní instituce měly využívat více, které by měly omezovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována za pomoci odborné literatury a ve svém úvodu se zaměřuje …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools, that are used by banking institutions, to evaluate their effectiveness in relation to the demand for banking products and to assess, which should banking institutions use more and which should they reduce. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part was developed using literature and in its introduction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUTHEILOVÁ, Kamila. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management