Bc. Petr Vavřík

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu, kde jsou jednotlivé pojmy analyzovány a definovány. Druhá kapitola se věnuje představení společnosti a její podrobné analýze. Třetí kapitola obsahuje hodnocení …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of selected company and try to suggest possible recommendations for improvement. The first chapter deals with theory of marketing, marketing mix and marketing research, where it discusses and defines individual terms. The second chapter introduces the company and its detailed description. The third chapter assesses the current state …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/irlnl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hercig

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce