Kamila KUTHEILOVÁ
Bakalářská práce
Marketing v bankovnictví
Marketing in banking
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje využívané bankovními institucemi a vyhodnotit jejich účinnost v souvislosti s poptávkou po bankovních produktech. Zhodnotit, jakých nástrojů by bankovní instituce měly využívat více, které by měly omezovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována za pomoci odborné literatury a ve svém úvodu se zaměřuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools, that are used by banking institutions, to evaluate their effectiveness in relation to the demand for banking products and to assess, which should banking institutions use more and which should they reduce. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part was developed using literature and in its introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTHEILOVÁ, Kamila. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík