Psychologické aspekty na trhu v gastronómii – Bc. Lucie Mihalcová
Bc. Lucie Mihalcová
Bakalářská práce
Psychologické aspekty na trhu v gastronómii
Psychological aspects in the gastronomic industry
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vybrané psychologické aspekty a jejich vliv na rozhodovací proces spotřebitele při výběru veganské restaurace. Vybrané faktory jsou popsány a následně analyzovány pomocí dotazníkové šetření. Závěrem bakalářské práce jsou doporučení a rady pro stávající a budoucí restauratéry.Abstract:
The bachelor thesis focuses on selected psychological aspects and their influence on the decision-making process of a consumer while choosing a vegan restaurant. Selected factors are described and analyzed by an survey. Recommendations and suggestions for current and future restaurateurs are followed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/prxsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIHALCOVÁ, Lucie. \textit{Psychologické aspekty na trhu v gastronómii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1xayn7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Veganství na prodej
Petra Bořková -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková