Psychologické aspekty na trhu v gastronómii – Bc. Lucie Mihalcová
Bc. Lucie Mihalcová
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty na trhu v gastronómii
Psychological aspects in the gastronomic industry
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vybrané psychologické aspekty a jejich vliv na rozhodovací proces spotřebitele při výběru veganské restaurace. Vybrané faktory jsou popsány a následně analyzovány pomocí dotazníkové šetření. Závěrem bakalářské práce jsou doporučení a rady pro stávající a budoucí restauratéry.Abstract:
The bachelor thesis focuses on selected psychological aspects and their influence on the decision-making process of a consumer while choosing a vegan restaurant. Selected factors are described and analyzed by an survey. Recommendations and suggestions for current and future restaurateurs are followed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/prxsl/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Veganství na prodej
Petra Bořková -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková