Motivace pro participaci ve věrnostních programech u generace Z – Klára Andrýsková
Klára Andrýsková
Bakalářská práce
Motivace pro participaci ve věrnostních programech u generace Z
Which Attributes Drives Generation Z Consumers to Participate in Loyalty Programs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá motivací pro participaci ve věrnostních programech u generace Z. Cílem práce bylo zjistit, které atributy věrnostních programů nejvíce ovlivňují generaci Z při vstupu do programu a který druh odměny za členství ve věrnostním programu považuje generace Z za nejlákavější. Při vybírání relevantních atributů pro generaci Z byla provedena focus group, na základě které byly …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the factors that motivate Generation Z to participate in loyalty programs. The primary objective was to identify the key attributes of loyalty programs that significantly influence Generation Z's decision to join, and the type of rewards they find most appealing for loyalty program membership. To accurately identify relevant attributes for Generation Z, a focus group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90836
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Iveta Pažoutová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec