Klára Andrýsková

Bachelor's thesis

Motivace pro participaci ve věrnostních programech u generace Z

Which Attributes Drives Generation Z Consumers to Participate in Loyalty Programs
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá motivací pro participaci ve věrnostních programech u generace Z. Cílem práce bylo zjistit, které atributy věrnostních programů nejvíce ovlivňují generaci Z při vstupu do programu a který druh odměny za členství ve věrnostním programu považuje generace Z za nejlákavější. Při vybírání relevantních atributů pro generaci Z byla provedena focus group, na základě které byly …viac
Abstract:
This bachelor's thesis explores the factors that motivate Generation Z to participate in loyalty programs. The primary objective was to identify the key attributes of loyalty programs that significantly influence Generation Z's decision to join, and the type of rewards they find most appealing for loyalty program membership. To accurately identify relevant attributes for Generation Z, a focus group …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
  • Vedúci: Michal Novák
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90836