Postoje žáků k televizní reklamě – Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Mgr. Lenka LEDVINOVÁ
Bakalářská práce
Postoje žáků k televizní reklamě
Pupil's attitude to the television commercial
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je komparace postojů žáků k televizní reklamě. Bylo provedeno místní šetření v 5. a 9. ročnících základních škol v Mimoni a ve 4. ročníku Gymnázia v Mimoni, které zjišťovalo postoje žáků k televizní reklamě. Výsledky získané ze sebraných dat byly zpracovány a rozděleny do čtyř kapitol. V prvních třech jsou uvedeny výsledky každé věkové kategorie a v poslední kapitole …víceAbstract:
The main aim of the Bachelor's paper is a comparison of the pupils' attitude to the television commercial. An inquiry which examined the pupils' attitude to the television commercial was made in fifth and eighth classes of the primary school in Mimoň and in the fourth class of the Grammar school in Mimoň. The results acquired from the received data were processed and divided into four chapters. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEDVINOVÁ, Lenka. Postoje žáků k televizní reklamě. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
Eliška Prokšíková -
Vliv mediální výchovy na postoj žáků druhého stupně základní školy k reklamě
Lucie Buňková -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová