Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením – Kristýna Sekaninová
Kristýna Sekaninová
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Inclusive Education and Potential Risk of Negative Impact on Siblings of Children with Disabilities
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání a možnými riziky nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které popisují samotné inkluzivní vzdělávání, rodinu a sourozenectví. Praktická část je realizovaná prostřednictvím kvalitativního výzkumu, ve kterém byla využita metoda polostrukturovaného interview. Pro účely bakalářské …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with questions of inclusive education and possible risks of its adverse impact on disabled children's siblings. The theoretical part is divided into three chapters that describe the inclusive education itself, family and sibship. The practical part is carried out by means of a qualitative research using a method of a semistructured interview. In total, six respondents were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/eh9gl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Marta Kolaříková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKANINOVÁ, Kristýna. \textit{Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1xlj6b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová