Rozvoj komunikačních dovedností u dětí v přípravné třídě – Bc. Martina Orlíková
Bc. Martina Orlíková
Bachelor's thesis
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí v přípravné třídě
Development of communication skills in children from preparatory classes
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností u dětí v přípravné třídě. v přípravné třídě základní školy se vzdělávají děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, proto se teoretická část zabývá vývojem řeči, komunikací a Rámcovým vzdělávacím plánem pro předškolní vzdělávání.Abstract:
Bachelor´s work is about children´s development of communication in the preparatory class. In preparatory class of primary school, there are constantly educated children from socially and culturally disadvantaged enviroment and that is the reason why in the theoretical part are decribe communication, development of speech and Framework educational program for pre-school education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vcqvj/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ