Analýza a distribuce podílových fondů ING investment managemet (CR), a.s. – Ing. Lukáš Vojtek
Ing. Lukáš Vojtek
Diplomová práce
Analýza a distribuce podílových fondů ING investment managemet (CR), a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat situaci na trhu podílových fondů v České republice a rozebrat jednotlivé distribuční kanály jednotlivých investičních společností. Podrobně se potom podívat na fondy distribuované ING investment managementem (ČR) a.s. Důležitý je vlastní návrh řešení, jak zvýšit prodej těchto podílových fondů a dosáhnout toho, aby se ING IM stala jedním z leaderů prodeje tohoto …víceAbstract:
The target of this dissertation work is to analyse the situation on the mutual funds market and then analyse individually distribution channels of miscenalleous investment managements. In detail then analyse mutual funds distributed by ING investment management (CR) a.s. Important is own offer of solution to grow up sales of this mutual funds to reach that ING IM will become one of the market leaders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/a54ig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
- Vedoucí: ing. Vladan Šturch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý