Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19 – Bc. Michaela Kubátová
Bc. Michaela Kubátová
Master's thesis
Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19
Changes in the consumer behaviour of young people in tourism due to the Covid-19 pandemic
Anotácia:
Kubátová, M. Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat hlavní změny v chování u mladých lidí ve věku 18-30 let způsobené pandemií Covid-19. Teoretická část práce se zaměřuje …viacAbstract:
Kubátová, M. Changes in the consumer behaviour of young people in tourism due to the Covid-19 pandemic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the consumer behaviour of young people in tourism. The main aim of this thesis is to identify the main changes in behaviour of young people aged 18-30 years caused by the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁTOVÁ, Michaela. \textit{Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v~cestovním ruchu v~důsledku pandemie Covid-19}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/1xtaiz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti
Ganna Starovoytova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Vliv pandemie na chování spotřebitele
Beáta Hynková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb