Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow) – BcA. Ekaterina Samoylova
BcA. Ekaterina Samoylova
Diplomová práce
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Abstract:
In today's environment, when digital technologies have a strong influence on consumer behavior, companies producing and selling cosmetics need to integrate online promotion tools into the overall strategy of promoting their brands. For these purposes, it is necessary to investigate how Russian consumers of decorative cosmetics perceive certain tools of online promotion and how these tools affect the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMOYLOVA, Ekaterina. \textit{Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1xuz2p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
BTL propagace kosmetické řady
Barbora JELÍNKOVÁ -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva