Bc. Eva Smejkalová
Master's thesis
Žák s narušenou komunikační schopností
A Pupil with Disordered Communication Ability
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zmapování možnosti využití informačních a komunikačních technologií pro žáky s těžkou narušenou komunikační schopností, integrovaných v běžné základní škole a základní škole praktické. Stěžejní kapitoly v teoretické části se zabývají vymezením základních pojmů a obecnými informacemi o narušené komunikační schopnosti. V dalších kapitolách je přiblížena problematika vzdělávání …moreAbstract:
The thesis is focused on mapping the possibilities of using information and communication technologies for pupils with serious communication disorder integrated into basic and practical schools. The main chapters of the theoretical part deals with the definition of basic terms and general information about communication disorder. In the following chapters an idea of the education of these pupils and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Vladimír Vaněk
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smejkalová, Eva. Žák s narušenou komunikační schopností. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná