Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě – Bc. Jaroslava Nováková
Bc. Jaroslava Nováková
Bachelor's thesis
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Optimization of the marketing mix elements in the chosen company
Abstract:
Cílem práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu a navržení doporučení pro praxi. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části budou vyhodnoceny prvky marketingového mixu firmy na základě sekundárního a primárního výzkumu oslovujícího zákazníky. Výstupem práce jsou návrhy ke zlepšení využívání marketingových prvků dané firmy.Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the elements of the marketing mix and to propose recommendations for practice. The theoretical part will introduce marketing and its tools. In the practical part, the elements of the company's marketing mix will be evaluated on the basis of secondary and primary research addressing customers. The output of the work are proposals to improve the use of marketing elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zgf4y/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Jaroslava. \textit{Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1y0wmn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influenceři jako nástroj marketingové komunikace vybrané společnosti
Adéla Bártová -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Lenka Holešinská -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.
Vojtěch Špiruda -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Mariia Grychenko -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Brůnová Brůnová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová