Bc. Jaroslava Nováková

Bachelor's thesis

Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě

Optimization of the marketing mix elements in the chosen company
Abstract:
Cílem práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu a navržení doporučení pro praxi. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části budou vyhodnoceny prvky marketingového mixu firmy na základě sekundárního a primárního výzkumu oslovujícího zákazníky. Výstupem práce jsou návrhy ke zlepšení využívání marketingových prvků dané firmy.
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the elements of the marketing mix and to propose recommendations for practice. The theoretical part will introduce marketing and its tools. In the practical part, the elements of the company's marketing mix will be evaluated on the basis of secondary and primary research addressing customers. The output of the work are proposals to improve the use of marketing elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management