Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics – Roman Gazárek
Roman Gazárek
Master's thesis
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
Digital analytics using Adobe Analytics
Abstract:
Práce se zabývá využitím nástrojů digitální analytiky v rámci telekomunikací, konkrétně analytickými výstupy, které podporují různé úrovně manažerského rozhodování. Cílem práce je teoretické i praktické ověření přínosů digitální analytiky pro telekomunikační společnost, na kolik jsou takovéto nástroje vhodným prostředkem pro podporu rozhodování. Výstupem práce je ukázková aplikace analytického nástroje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the use of digital analytics tools within the telecommunications industry, namely analytical outputs that support different levels of managerial decision making. The aim of the thesis is the theoretical and practical verification of the benefits of digital analytics for the telecommunication company, how much such tools are a suitable means of deci-sion support. The output …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72801
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Pavel Jašek
- Reader: Ota Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Herní analytika: Analýza hry Arma 3 a jejich modifikací
Jan Vrzal -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
GDPR v digitální analytice
Miroslav Kolařík -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová