Využití didaktických pomůcek ve výuce vizuálně - motorických systémů – Bc. Lenka JANDOVÁ
Bc. Lenka JANDOVÁ
Diplomová práce
Využití didaktických pomůcek ve výuce vizuálně - motorických systémů
The usage of didactic instruments in the visual - motor systems education
Anotace:
V práci se na úvod zabýváme terminologickým vymezením problematiky. Ve druhé kapitole blíže objasňujeme komunikační prostředky osob se sluchovým postižením. Třetí kapitola se zaměřuje na vzdělávací metody. V rámci čtvrté kapitoly se věnujeme výuce vizuálně - motorických systémů v různých institucích. Poslední teoretická kapitola se vztahuje na didaktické pomůcky užívané během výuky vizuálně - motorických …víceAbstract:
In the beginning of the thesi, we deal with the terminology of the examined field. In the second chapter, we closely explain the communication methods of persons with hearing impairment. The third chapter is focused on the educational methods. In the fourth chapter we address the visual - motor edication in different institutions. The last theoretical chapter in concerned with the usage of didactic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANDOVÁ, Lenka. Využití didaktických pomůcek ve výuce vizuálně - motorických systémů. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Etiologie sluchových poruch a vad
Marie CHOLASTOVÁ -
Primární a sekundární prevence vývojových vad a jejich sociální dopad
Klára POUZAROVÁ -
Osoby se smyslovým postižením a technika. Zrakové a sluchové postižení.
Pavlína Voženílková -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Pomůcky pro osoby se sluchovým postižením se zaměřením na komunikaci
Julie Pecháčková -
Spokojenost žen se sluchovým postižením se službami prenatální, perinatální a postnatální péče v České republice
Veronika Lošťáková -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva