Roman ŠTOLFA

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace Spolku POSEJDON

Analysis of marketing communication of POSEJDON Association
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace Spolku POSEJDON. Vypracování návrhů moţných řešení vedoucích k rozvoji marketingové komunikace organizace s vyuţitím grafických prvků v podobě schémat, myšlenkových map a fotokoláží.
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is the analysis of the current marketing communication of POSEJDON Association. Drawing up of proposals for possible solutions leading to the development of marketing communication of the organization with the use of graphical elements in the form of schemes, mind maps and photo collages.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTOLFA, Roman. Analýza marketingové komunikace Spolku POSEJDON. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1ymf1b 1ymf1b/2
26. 6. 2017
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.