Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku – Tomáš Kropáček
Tomáš Kropáček
Bachelor's thesis
Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku
Appraisal of outsourcing's advantageousness in chosen enterprises's process
Abstract:
Práce je věnována posouzení výhodnosti outsourcingu propagace s využitím online nástrojů v případě internetového obchodu. Obsahuje několik analýz, které napomáhají k posouzení samotné výhodnosti. Dále je outsourcing a online propagace zkoumána i v teoretické rovině, kdy jsou analyzovány výhody, nevýhody, rizika a důvody k outsourcingu.Abstract:
The work is primarily focused on appraisal of outsourcing's advantageousness in promotion by using online tools in e-shop. It contains several analysis, that lead to appraisal of outsourcing. Outsourcing and online promotion are also researched in the theory, when advantages, disadvantages, risks and reasons for outsourcing are analysed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: PaedDr. Alexandr Šenec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROPÁČEK, Tomáš. \textit{Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1yp8vk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kropáček, Tomáš. Posouzení výhodnosti outsourcingu vybraného procesu v podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Security Management in Enterprises
Theses on a related topic
-
Posouzení procesu outsourcing ve vybraném podniku.
Daniel Michal -
Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Milan Kinský -
Posouzení výhodnosti interní a externí varianty organizace údržby ve vybraném útvaru podniku.
Tomáš Boleček -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková