Vliv sociálního okolí na chování spotřebitele – Ing. Michal Blažek
Ing. Michal Blažek
Bachelor's thesis
Vliv sociálního okolí na chování spotřebitele
Influence social surroundings on behaviour consumer
Anotácia:
Sociální okolí a jeho základní definice, vzájemné působení mezi jedinci a jejich sociální motivace. Spotřebitel jako jedinec, jeho motivace. Vliv osobnosti na nákupní chování, vnímání spotřebitele. Jak se spotřebitelé chovají v jejich sociálním okolí, vliv různých referenční skupiny. Vliv společenské třídy a rozdílných kultur na spotřebitele. Průzkum jak se spotřebitelé rozhodují při koupi letní dovolené …viacAbstract:
Social surroundings and it s basic definition, mutual influence between individuals and their social motivation. Consumer like an individual and his motivation. Influence of personality to consumer behavior. How are consumers behaving in their social surroundings, influence of different referential groups. Influence of social class and different cultures to consumer. Field research how are consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/de4uj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Motivace sociálních pracovníků k podpoře dlouhodobých příjemců dávek pomoci v hmotné nouzi
Jitka Hloušková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv temperamentu na nákupní chování
Michaela Červinková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Martina Glut -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
Jiří Chytil -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martina Kissová