Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Petra Stodolovská
Bc. Petra Stodolovská
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Abstract:
Předmětem a zároveň hlavní cíl Bakalářské práce jsou regionální produkty, které mohou svým využitím přispět ke zvýšení tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se zaměřuji na literární rešerši, která nás seznamuje se základními pojmy týkající se značek a regionálních potravin. V aplikační části se věnuji vyhodnocením strukturovaného dotazníkového šetření pomocí grafického znázornění. Zde zkoumám …moreAbstract:
The subject and also the main aim of this Bachelor thesis is regional and local products which can by its utilizing contribute to increase the turnover of a retail unit. The theoretical part focuses on the literary review which explains the basic concepts related to brands and regional food. The practical part is devoted to the evaluation of a structured questionnaire by using the graphical representation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/sp12e/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STODOLOVSKÁ, Petra. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1ytugw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Natálie Jankůjová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Michaela Vitnerová -
Zahájení podnikání. Realizace nové maloobchodní prodejní jednotky
Jiří Papst