Bc. Renata Křížková

Bakalářská práce

Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích

The structure of the marketing tools used by small and medium segment
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením marketingových nástrojů malých a středních firem. Zmiňuje společné znaky a naopak základní rozdíly v marketingu malých a středních firem.
Abstract:
The work deals with the evaluation of the marketing tools for small and medium companies. Mentions common signs and conversely fundamental differences in marketing for small and medium companies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní