Jiří Floder

Bakalářská práce

Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.

Analysis of Marketing Tools in Football Club FC Zbrojovka Brno, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to find out how supporters of club FC Zbrojovka Brno and fans of football evaluate marketing tools of this club which are currently used for marketing purposes. The thesis analyzes the current marketing strategy of the club in the season 2018/2019, when the club operates in the second highest competition in the Czech Republic. Marketing mix 4P was used to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu