Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích – Bc. Renata Křížková
Bc. Renata Křížková
Bachelor's thesis
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
The structure of the marketing tools used by small and medium segment
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením marketingových nástrojů malých a středních firem. Zmiňuje společné znaky a naopak základní rozdíly v marketingu malých a středních firem.Abstract:
The work deals with the evaluation of the marketing tools for small and medium companies. Mentions common signs and conversely fundamental differences in marketing for small and medium companies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oysh4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽKOVÁ, Renata. \textit{Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1yvyf8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Denisa Šimková -
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Ondřej TĚŽKÝ -
Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel
Jana PANGRÁCOVÁ -
Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019
Karolína Fránková -
Analýza marketingových nástrojů ve vybrané společnosti
Adam Leupold -
Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti
Marika Tkáčová -
Analýza marketingových nástrojů při propagaci podílových fondů nabízených v bankovním sektoru ČR
Tomáš Čulík