Mgr. David Veselý
absolventská práce studenta CŽV
Praktické využití metody BYOD v zeměpisu
Practical use of BYOD in geography lessons
Abstract:
Práce se věnuje praktickému využití metody BYOD v hodinách zeměpisu. V závěrečné práci je popsána metoda Bring Your Own Device (Přineste si vlastní zařízení), její výhody a nevýhody ve výuce. V práci jsou navržena základní pravidla pro aktivity s vlastním zařízením. Hlavním tématem jsou aplikace a nástroje vhodné při práci s BYOD v hodinách zeměpisu.Abstract:
The thesis deals with practical use of BYOD teaching approach in geography lessons. In the final thesis is described the Bring Your Own Device method, its advantages and disadvantages by teaching. Some basic rules are set for the stu-dents when using their own devices in lessons. The main goal is to present apps and tools suitable for working with BYOD in geography lessons.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Hodál
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÝ, David. \textit{Praktické využití metody BYOD v~zeměpisu}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1ywddp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / field:
Study to perform specialized activities / Coordination in ICT
Theses on a related topic
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Návrh a implementace aplikace GPS golfového dálkoměru pro mobilní telefon s operačním systémem Android
Tomáš Hamal -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Využití QR kódu ve výuce zeměpisu
Ivona Kejíková -
Problematika zavádění modelu BYOD na základní škole
Andrzej CIEŚLAR -
Koncepce BYOD v malých a středních firmách
Michal Indra -
Problematika strategie BYOD na základních školách v okrese Plzeň-město
Alois GLAZER -
Využití chytrého telefonu ve výuce zeměpisu na 2. stupni základních škol: aplikace metody BYOD
Jaroslav Kurfiřt