Praktické využití metody BYOD v zeměpisu – Mgr. David Veselý
Mgr. David Veselý
absolventská práce studenta CŽV
Praktické využití metody BYOD v zeměpisu
Practical use of BYOD in geography lessons
Anotace:
Práce se věnuje praktickému využití metody BYOD v hodinách zeměpisu. V závěrečné práci je popsána metoda Bring Your Own Device (Přineste si vlastní zařízení), její výhody a nevýhody ve výuce. V práci jsou navržena základní pravidla pro aktivity s vlastním zařízením. Hlavním tématem jsou aplikace a nástroje vhodné při práci s BYOD v hodinách zeměpisu.Abstract:
The thesis deals with practical use of BYOD teaching approach in geography lessons. In the final thesis is described the Bring Your Own Device method, its advantages and disadvantages by teaching. Some basic rules are set for the stu-dents when using their own devices in lessons. The main goal is to present apps and tools suitable for working with BYOD in geography lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Hodál
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT
Práce na příbuzné téma
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Návrh a implementace aplikace GPS golfového dálkoměru pro mobilní telefon s operačním systémem Android
Tomáš Hamal -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Využití QR kódu ve výuce zeměpisu
Ivona Kejíková -
Problematika strategie BYOD na základních školách v okrese Plzeň-město
Alois GLAZER -
Problematika zavádění modelu BYOD na základní škole
Andrzej CIEŚLAR -
Koncepce BYOD v malých a středních firmách
Michal Indra -
Využití chytrého telefonu ve výuce zeměpisu na 2. stupni základních škol: aplikace metody BYOD
Jaroslav Kurfiřt