Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch – Bc. Kamila SIKOROVÁ
Bc. Kamila SIKOROVÁ
Diplomová práce
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Teaching robotics using Lego Mindstorms and Scratch
Anotace:
Cílem práce je vytvořit a ověřit učební materiály pro podporu výuky algoritmizace a programování na 2. stupni základních škol pomocí robotické stavebnice LEGO Mindstorms propojené s nástrojem Scratch. Úlohy budou postaveny výhradně na programování pomocí Scratch a budou sestaveny jako metodické materiály pro použití v běžné výuce.Abstract:
The aim of the thesis is to create and verify teaching materials for the support of teaching algorithmization and programming at the 2nd level of elementary schools using the LEGO Mindstorms robotic kit connected with the Scratch tool. The tasks will be based exclusively on Scratch programming and will be compiled as methodological materials for use in everyday teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Kamila. Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Tělesná výchova pro ZŠ - Informační a komunikační technologie pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL
Martin Šrámek -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms
Matěj PELIKÁN