Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o. – Ing. Jana MIŽÍKOVÁ
Ing. Jana MIŽÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.
The project of using CRM as competitive advantage of company STABOS, s.r.o.
Abstract:
The object of thesis {\clqq}The project of using CRM as a competitive advantages of the compa-ny STABOS, s.r.o.`` is to analyze current state of customer relationship management in the company and the subsequent development of project. The first part of thesis comprises of theoretical analysis of the issues with the particular attention to the issues of CRM and a small part of theoretical knowledge …moreAbstract:
Predmetom diplomovej práce {\clqq}Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.`` je analýza súčasného stavu riadenia vzťahov so zákazníkmi vo firme a následné vypracovanie projektu. Prvá časť práce pozostáva z teoretického rozboru danej problematiky, pričom je pozornosť venovaná hlavne problematike CRM a z menšej časti teoretickým poznatkom súvisiacim s konkurencieschopnosťou a …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14769
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŽÍKOVÁ, Jana. \textit{Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1z73zs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŽÍKOVÁ, Jana. Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing