Vnímání značky Vichy mladými spotřebiteli – Tereza Kaprálová
Tereza Kaprálová
Diplomová práce
Vnímání značky Vichy mladými spotřebiteli
Vichy brand perception by young consumers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Vichy mladými českými spotřebitelkami. Práce rovněž porovnává vnímání Vichy a konkurenčních dermokosmetických značek. Jako zdroj pro zhodnocení vnímání značky Vichy využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky a následné focus group. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro značku, které obsahuje rady, na co …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the perception of the Vichy brand by young Czech consumers. The perception of Vichy and competing dermocosmetic brands is compared. As a source for assessing Vichy brand perception, author's questionnaire research and a focus group are used. Based on the analyzed attitudes and preferences, a recommendation for the brand is prepared. This recommendation emphasizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78671
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78671
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Generation Z's perception of brand activism
Anastasiia Semchuk -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia