Bc. Jennifer Štrauchová

Bakalářská práce

Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele

Brand marketing and its influence on consumer decision making
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out what is the influence of brand marketing on the decision making of customers in the field of clothing, electronics and retail chains. The theoretical part deals with the main concepts related to marketing. It defines basic terms such as marketing and its history, explains brand marketing. Furthermore, it tries to explain the essence of the brand and its …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aký je vplyv brand marketingu na rozhodovanie zákazníkov v oblasti odevov, elektroniky a obchodných reťazcov. V teoretickej časti sa zaoberá hlavnými pojmami súvisiacimi s marketingom. Definuje základné termíny, ako je marketing a jeho história, vysvetľuje brand marketing. Ďalej sa snaží vysvetliť podstatu značky a jej vnímanie. Na konci teoretickej časti popisuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.