Specifika segmentace klientely ve vybrané bance – Ing. Josef Švejkovský
Ing. Josef Švejkovský
Bakalářská práce
Specifika segmentace klientely ve vybrané bance
Specification of Clients' Segmentation in a Chosen Bank
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a vyhodnotit hlavní segmenty UniCredit Bank CZ a na základě této analýzy odhadnout budoucí vývoj segmentů se zaměřením na segment korporátní klientely. První kapitola vymezuje základní pojmy související se segmentací, její podstatu a význam, kritéria a činnosti prováděné při procesu segmentace. V další kapitole je představena UniCredit Bank CZ, počínaje jejím vznikem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and evaluate the main segments of UniCredit Bank CZ and on the basis of this analysis to estimate the future development of these segments, focusing especially on the segment of corporate clients. The first section defines key terms related to segmentation, the nature and importance of the criteria, and the activities carried out during the process of segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xnfco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit
Josef Švejkovský -
Makroekonomická kritéria tvorby expanzní strategie univerzální banky
Jaroslav Keř -
Makroekonomická kritéria v expanzní strategii banky
Jan Lorenc -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova