Analýza marketingové komunikace chráněné dílny – Liběna FLORIÁNOVÁ
Liběna FLORIÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
The analysis of a marketing communication of a protected workshop
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o analýze marketingové komunikace chráněné dílny. Práce popisuje nejen pojmy a legislativu spojenou se zaměstnáváním zdravotně postižených osob v chráněných dílnách, ale také dotazováním zjišťuji, jaká je marketingová komunikace chráněných dílen, zda lze tento způsob podnikání samofinancovat, nebo je zde nezbytná dotace od státních institucí či nadací. V teoretické části …moreAbstract:
The bachelor´s thesis analyses the marketing communication of a protected workshop. The work not only describes relevant words and legislation associated with employment of disabled persons in the protected workshops, but also, by questioning it probes of what form the marketing communication of the protected workshop is, if such a kind of an enterprise can be self-financed or if there is a necessity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FLORIÁNOVÁ, Liběna. Analýza marketingové komunikace chráněné dílny. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Theses on a related topic
-
Osoba zdravotně znevýhodněná a její uplatnění na trhu práce
Havlová Havlová -
Reálný pracovní potenciál a jeho srovnání se subjektivním hodnocením u osob zdravotně postižených.
Pavla Dvořáková -
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
Tereza Kučerová -
Zaměstnávání osob zdravotně postižených v soukromých bezpečnostních službách
Kristýna Čupková -
Vybrané nástroje aktivní politiky zaměstnanosti se zaměřením na osoby zdravotně postižené v okrese Rychnov nad Kněžnou
Mňuková Mňuková -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub
Simona SÝKOROVÁ -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka