Analýza marketingové komunikace chráněné dílny – Liběna FLORIÁNOVÁ
Liběna FLORIÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
The analysis of a marketing communication of a protected workshop
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o analýze marketingové komunikace chráněné dílny. Práce popisuje nejen pojmy a legislativu spojenou se zaměstnáváním zdravotně postižených osob v chráněných dílnách, ale také dotazováním zjišťuji, jaká je marketingová komunikace chráněných dílen, zda lze tento způsob podnikání samofinancovat, nebo je zde nezbytná dotace od státních institucí či nadací. V teoretické části …viacAbstract:
The bachelor´s thesis analyses the marketing communication of a protected workshop. The work not only describes relevant words and legislation associated with employment of disabled persons in the protected workshops, but also, by questioning it probes of what form the marketing communication of the protected workshop is, if such a kind of an enterprise can be self-financed or if there is a necessity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FLORIÁNOVÁ, Liběna. Analýza marketingové komunikace chráněné dílny. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Práce na příbuzné téma
-
Osoba zdravotně znevýhodněná a její uplatnění na trhu práce
Havlová Havlová -
Reálný pracovní potenciál a jeho srovnání se subjektivním hodnocením u osob zdravotně postižených.
Pavla Dvořáková -
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
Tereza Kučerová -
Zaměstnávání osob zdravotně postižených v soukromých bezpečnostních službách
Kristýna Čupková -
Vybrané nástroje aktivní politiky zaměstnanosti se zaměřením na osoby zdravotně postižené v okrese Rychnov nad Kněžnou
Mňuková Mňuková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová