Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP – Bc. Dana Beitlerová
Bc. Dana Beitlerová
Bachelor's thesis
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Market Analysis and Marketing Plan of the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje specifický trh prodeje paliv spadající do segmentu malého a středního podnikání a postavení vybrané firmy v konkurenčním prostředí tohoto trhu. Vybraná firma „Jiří Havelka“ je analyzována z finančního i marketingového hlediska. Na základě SWOT analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení konkurence schopnosti a navržen marketingový plán.Abstract:
This bachelor thesis analyses a specific market of fuel sales falling into the segment of small and medium-sized businesses and the position of the selected company in competitive environment of this market. The selected company "Jiří Havelka" is analysed from the perspective of finance and marketing. On the basis of SWOT analysis measures are suggested to improve the company´s competitive ability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kp17b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Karel Mráček, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEITLEROVÁ, Dana. \textit{Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/1zu2l4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov