Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP – Bc. Dana Beitlerová
Bc. Dana Beitlerová
Bakalářská práce
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Market Analysis and Marketing Plan of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje specifický trh prodeje paliv spadající do segmentu malého a středního podnikání a postavení vybrané firmy v konkurenčním prostředí tohoto trhu. Vybraná firma „Jiří Havelka“ je analyzována z finančního i marketingového hlediska. Na základě SWOT analýzy jsou navržena opatření ke zlepšení konkurence schopnosti a navržen marketingový plán.Abstract:
This bachelor thesis analyses a specific market of fuel sales falling into the segment of small and medium-sized businesses and the position of the selected company in competitive environment of this market. The selected company "Jiří Havelka" is analysed from the perspective of finance and marketing. On the basis of SWOT analysis measures are suggested to improve the company´s competitive ability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kp17b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov